Comin' up! next friday
Re: Comin' up! next friday
Heerhogowaard ligt misschien in een andere tijdszone
- Up-Jury
- Donateur member
erm .......holy crap ja it is donderdag ....wat een sukkel ben ik ...
nog één nachtje slapen ....
slaap lekker
slaap lekker
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Ik heb t niet gezegd hèUp-Jury schreef:erm .......holy crap ja it is donderdag ....wat een sukkel ben ik ...
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Gaat goed komenMick_up! schreef:nog één nachtje slapen ....
slaap lekker
Nog 21 uur
vandaag is het up!-day
veel plezier!
veel plezier!
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Vanmorgen was t zover. Golf wegbrengen, Up ophalen. En wat viel me dat mee. Kwam aanrijden, zag m staan en was helemaal om. Dat heldere wit met die chrome-accenten is echt heel erg mooi.
Nog niet zoveel gereden maar dat doet ie gewoon heel erg goed. Stil. Zuinig. Goed geluid ook uit t audio-systeem.
En alleen maar positieve reacties. Iedereen vindt m geweldig leuk. En op de weg passanten die inhouden om even te kijken. Erg leuk allemaal.
Het mag duidelijk zijn: ik ben heel erg blij met m'n nieuwe speeltje
Even een paar plaatjes:
Nog niet zoveel gereden maar dat doet ie gewoon heel erg goed. Stil. Zuinig. Goed geluid ook uit t audio-systeem.
En alleen maar positieve reacties. Iedereen vindt m geweldig leuk. En op de weg passanten die inhouden om even te kijken. Erg leuk allemaal.
Het mag duidelijk zijn: ik ben heel erg blij met m'n nieuwe speeltje
Even een paar plaatjes:
Laatst gewijzigd door Witte Reus op vr 04 mei 2012, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Prachtig!
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel ||
Schitterend mooi !! Mooie velgen ook !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Dank jullie.
Voor degenen die ook andere velgen willen onder hun auto maar met de velgenmaat zitten.
Dit zijn velgen 16x7J met 185/50/16 banden. Vind t er zelf netjes en zeker niet tè getrokken uitzien.
De wang van de band valt, alhoewel weinig, nog net iets buiten de velg.
Voor degenen die ook andere velgen willen onder hun auto maar met de velgenmaat zitten.
Dit zijn velgen 16x7J met 185/50/16 banden. Vind t er zelf netjes en zeker niet tè getrokken uitzien.
De wang van de band valt, alhoewel weinig, nog net iets buiten de velg.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Waanzinnig mooie Up!
Zijn dat Tomasson wielen? Of een ander merk? In elk geval: excellent choice
Zijn dat Tomasson wielen? Of een ander merk? In elk geval: excellent choice
Hi,
Mooie bak man gefeliciteerd en veel veilge kilometers toegewenst
Bryan
Mooie bak man gefeliciteerd en veel veilge kilometers toegewenst
Bryan
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Tnx.
Zijn inderdaad Tomason velgen (TN3Silver). Lang gezocht, veel velgen onder de up gephotoshopt en tenslotte vooral getwijfeld tussen deze en de AEZ Valencia. Maar die laatste schoonhouden is zo'n klus iedere keer dat ik ze om die reden toch maar niet heb genomen. Maar mooi zijn ze wel onder een up. Met deze keuze overigens zeker niet minder blij.
Zijn inderdaad Tomason velgen (TN3Silver). Lang gezocht, veel velgen onder de up gephotoshopt en tenslotte vooral getwijfeld tussen deze en de AEZ Valencia. Maar die laatste schoonhouden is zo'n klus iedere keer dat ik ze om die reden toch maar niet heb genomen. Maar mooi zijn ze wel onder een up. Met deze keuze overigens zeker niet minder blij.
leuke up hoor.
ook 6 speakers on board?
dikke sloffen.
veel plezier en vele veilige kilometers met je up!
ook 6 speakers on board?
dikke sloffen.
- Up-Jury
- Donateur member
Heeiiii kijk zo hebben we hem nog niet gezien, die velgen staan keurig op je white up! ! veel rij plezier toegewenst !
Vandaag de Up! van vwholic in het echt gezien; erg mooi! Combinatie me deze velgen is ook zeer geslaagd. En daar heb ik weer profijt van....
Groet uit Antwerpen.
Groet uit Antwerpen.
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Tnx. Idd 6 speakers aan boord. Komt echt een verrassend goed geluid uit.Mick_up! schreef:leuke up hoor.
ook 6 speakers on board?
dikke sloffen.
Wat een paar andere wieltjes al niet kunnen doen Voor de dealer was dit overigens de eerste white up die hij zag. Misschien toch niet een pakket dat heel veel verkocht wordt, ik gok dat de black t beter doet. Niet zo erg, blijft ie een beetje exclusief. De uitvoering dan want de up zelf gaat behoorlijk in het straatbeeld verschijnen. Zelfs de mevrouw van de verzekering was t opgevallen dat ze de laatste tijd wel heel veel up's doorkrijgtUp-Jury schreef:Heeiiii kijk zo hebben we hem nog niet gezien, die velgen staan keurig op je white up! ! veel rij plezier toegewenst !
Hey Eric. Altijd leuk als ze terecht komen bij iemand die er echt heel blij van wordt.schuit_nl schreef:Vandaag de Up! van vwholic in het echt gezien; erg mooi! Combinatie me deze velgen is ook zeer geslaagd. En daar heb ik weer profijt van....
Groet uit Antwerpen.
En ik wil natuurlijk wel foto''s zien van jullie up met "mijn" velgen
Nice!!
mooie velgen ook, lekker strak het bandje eromheen
ET waarde van die velg is toch 40? Samen met de bredere J maat zou de velg dus meer naar binnen staan, geen last met aanlopen tijdens "full lock" sturen?
enne 6 speakers zijn toch standaard op de High Up (en dus ook Black/White up?)
mooie velgen ook, lekker strak het bandje eromheen
ET waarde van die velg is toch 40? Samen met de bredere J maat zou de velg dus meer naar binnen staan, geen last met aanlopen tijdens "full lock" sturen?
enne 6 speakers zijn toch standaard op de High Up (en dus ook Black/White up?)
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Tnx. Klopt. ET is 40. Wiel komt een kleine cm naar binnen maar geen last van aanlopen bij volledige stuuruitslag. Omdat de velg ook iets naar buiten komt ziet t er net iets dikker uit en da's toch wel fraai.
6 speakers is idd onderdeel van high up dus ook op black and white standaard.
Inmiddels wat km's gereden en wat is dit toch een leuke auto. Goed weggedrag, lekker zuinig, goede radio/speakers. En ook t maps and more is heel erg leuk. Gisteren telefoon gekoppeld. Werkt perfect met de spraaksturing. Navigatie moet ik nog even testen maar zal ook wel goed werken.
Ga de up steeds leuker vinden.
6 speakers is idd onderdeel van high up dus ook op black and white standaard.
Inmiddels wat km's gereden en wat is dit toch een leuke auto. Goed weggedrag, lekker zuinig, goede radio/speakers. En ook t maps and more is heel erg leuk. Gisteren telefoon gekoppeld. Werkt perfect met de spraaksturing. Navigatie moet ik nog even testen maar zal ook wel goed werken.
Ga de up steeds leuker vinden.
Ja ziet er gelijk wat "dikker" uit zo, veel rijplezier!
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket