Geachte forum leden,
Is er iemand die een montage handleiding heeft voor het monteren van hulpveren ?
Als men mij uit kan leggen hoe wat waar zit en hoe ik dus het beste de hulpveren kan monteren, zie ik het graag.
Bij mijn Mii zit een trekhaak gemonteerd en de hulpveren heb ik ook, maar zitten niet gemonteerd.
Ze hebben er al eens onder gezeten en zijn daarna gedemonteerd.
Diegene die ze er onder vandaan gehaald heeft is niet meer bereikbaar.
Met vriendelijke groet, Willem.
Hulpveren
- henri
- Forum eindbaas
- Berichten: 1092
- Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Hulpveren
Met een garagekrik en een set assteunen kom je heel ver.
Te volgen stappen bij demontage:
- auto opkrikken onder achteras
- assteunen onder de dorpels ter hoogte van de kriksteunen plaatsen en auto laten zakken
- krik onder achteras plaatsen en onderste bevestiging van schokdempers demonteren
- krik voorzichtig laten zakken zodat de as uit zijn veren komt te hangen
- nu kun je de originele veren er zo tussen uit pakken
Montage:
- originele veer samen met hulpveer plaatsen en bovenstaande stappen in omgekeerde volgorde uitvoeren
Zo heb ik de achterzijde van mijn Up ook verlaagd.
Te volgen stappen bij demontage:
- auto opkrikken onder achteras
- assteunen onder de dorpels ter hoogte van de kriksteunen plaatsen en auto laten zakken
- krik onder achteras plaatsen en onderste bevestiging van schokdempers demonteren
- krik voorzichtig laten zakken zodat de as uit zijn veren komt te hangen
- nu kun je de originele veren er zo tussen uit pakken
Montage:
- originele veer samen met hulpveer plaatsen en bovenstaande stappen in omgekeerde volgorde uitvoeren
Zo heb ik de achterzijde van mijn Up ook verlaagd.
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
- Berichten: 479
- Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
- Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn
Re: Hulpveren
Trekhaak? Hoeveel mag je dan trekken met je Mii?
Maurice
Maurice
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Re: Hulpveren
Niets, maar je mag er wel een fietsendrager op zetten.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo