Mijn naam is Damian Willemsen en ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van een Vw high up! Ik ben hier terecht gekomen via een reactie onder mijn autoweek autoreview: http://www.autoweek.nl/autoreview/41282 ... mt-high-up" onclick="window.open(this.href);return false; Dit is mijn eerste auto. Het schijnt dat hier een hoop handige informatie te vinden is, waaronder tips om zelf een hoedenplank touwtje te 'knutselen'
 .
 . Groeten Damian
Edit: plus wat 'nieuwe' foto's
En nog wat plaatjes bij het praatje:
 Up impressie by Damian Willemsen, on Flickr
Up impressie by Damian Willemsen, on Flickr Up impressie by Damian Willemsen, on Flickr
Up impressie by Damian Willemsen, on Flickr Up impressie by Damian Willemsen, on Flickr
Up impressie by Damian Willemsen, on Flickr

<>
<>

.Met de hoedenplank ga ik binnenkort eens even kijken.
  .Met de hoedenplank ga ik binnenkort eens even kijken. 

, dus bij deze wat meer foto's van de up en de zeer kleine aanpassingen aan de up
 , dus bij deze wat meer foto's van de up en de zeer kleine aanpassingen aan de up 

, maar voor mij voldoen de standaard dimlichten bij normaal gebruik in het donker. Heel af en toe rijd ik in Groessen (een of ander afgelegen dorp met enkel smalle onverlichte landweggetjes) of op een onverlichte snelweg en dan valt mij op dat het maar een kleine lichtbundel is die niet erg breed en ver schijnt helaas
 , maar voor mij voldoen de standaard dimlichten bij normaal gebruik in het donker. Heel af en toe rijd ik in Groessen (een of ander afgelegen dorp met enkel smalle onverlichte landweggetjes) of op een onverlichte snelweg en dan valt mij op dat het maar een kleine lichtbundel is die niet erg breed en ver schijnt helaas  . Al is mijn enige vergelijkingsmateriaal de xenon verlichting van de audi q3 van mijn ouders en dat geeft juist een erg brede en ver schijnende lichtbundel
 . Al is mijn enige vergelijkingsmateriaal de xenon verlichting van de audi q3 van mijn ouders en dat geeft juist een erg brede en ver schijnende lichtbundel  
  Ik ben benieuwd naar jouw resultaat
 Ik ben benieuwd naar jouw resultaat