Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo allemaal,
Ik ben Sander, 26 jaar en ik kom uit Nijmegen. Ik werk in hilversum als video editor en reclamemaker.
Ik heb meerdere malen dit forum bekeken omdat ik er aan zit te denken om een up! te kopen. Ik heb een offerte laten maken voor een high up met het black up pakket. Ik vind vooral het chroom in combinatie met het zwart erg mooi. De proefrit was mij ook erg goed bevallen. Ik rij momenteel in een smart fortwo en dan merk je vooral qua vering erg veel verschil.
Ik ben er nog niet uit welke opties ik er bij ga nemen en of ik een 60 of 75 pk moet nemen. Maar met behulp van dit forum ga ik daar zeker achter komen!
Groet Sander
Ik ben Sander, 26 jaar en ik kom uit Nijmegen. Ik werk in hilversum als video editor en reclamemaker.
Ik heb meerdere malen dit forum bekeken omdat ik er aan zit te denken om een up! te kopen. Ik heb een offerte laten maken voor een high up met het black up pakket. Ik vind vooral het chroom in combinatie met het zwart erg mooi. De proefrit was mij ook erg goed bevallen. Ik rij momenteel in een smart fortwo en dan merk je vooral qua vering erg veel verschil.
Ik ben er nog niet uit welke opties ik er bij ga nemen en of ik een 60 of 75 pk moet nemen. Maar met behulp van dit forum ga ik daar zeker achter komen!
Groet Sander
Re: Even voorstellen
Welkom Sander !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Hi Sander, welkom ik mijn Up in nijmegen gekocht ( Hegeman ). Waar ga jij de Up! kopen?
Ik heb de 60 pk versie gekocht en ben er zeer tevreden mee. Gisteren mee naar Italie gereden en geen moment het gevoel gehad dat je in een kleine auto rijdt.
Ik heb de 60 pk versie gekocht en ben er zeer tevreden mee. Gisteren mee naar Italie gereden en geen moment het gevoel gehad dat je in een kleine auto rijdt.
Welkom!
(Deze up komt ook van hegeman )
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles
Ik weet niet wat jou ervaring met Hegeman is, maar die van mij is niet positief.... Behoorlijk wat dingen fout gegaan en nooit hun excuses aangeboden. Geen genoegdoening en uiteindelijk een hoop extra geld kwijt..... en dat terwijl ze naar een uiterst tevreden klant streven. Whatever!ThomUp! schreef:Welkom!
Mijn buren zijn er ook geweest nadat ze mijn up hadden gezien en hebben uiteindelijk hun full options Up! ergens anders gekocht omdat ze de verkoper arrogant vonden en ook een baggerprijs voor hun VW terug wilde geven....
Hopelijk heb jij een betere ervaring met ze gehad....
hoi mede uppers,
mijn naam is Hans en kom uit Arnhem,
sinds vorige week eigenaar van een high up Candy white 60 pk blue motion.
met navigatie en parkeersensoren. dynamic pakket triangel velgen
tot nu toe 900 km gereden. stad en snelweg 1:19 gehaald dus zeer tevreden
mijn naam is Hans en kom uit Arnhem,
sinds vorige week eigenaar van een high up Candy white 60 pk blue motion.
met navigatie en parkeersensoren. dynamic pakket triangel velgen
tot nu toe 900 km gereden. stad en snelweg 1:19 gehaald dus zeer tevreden
Hi,TOP UP! schreef:Hi Sander, welkom ik mijn Up in nijmegen gekocht ( Hegeman ). Waar ga jij de Up! kopen?
ik ben ook bij Hegeman geweest. Was erg tevreden over de service. Ik heb een proefrit gemaakt in de 60pk versie. Dat is rode up die buiten staat. Auto viel me inderdaad erg mee, en je hebt inderdaad niet het idee dat je in een kleine auto rijdt. Ik had zelf ook het idee om met de up naar Italie te rijden (toevallig). Alleen ben er nog niet helemaal uit of ik hem nu al ga kopen of nog even ga doorsparen. In ieder geval erg leuk om te lezen dat een rit naar Italie goed te doen is.
Ow dat is vervelend. Ik heb zelf een goede ervaring met de service tot nu toe. Misschien heb ik het getroffen met de verkoper op dat moment. Slecht van Hegeman dat ze je dan niet tegemoet zijn gekomen nadat de problemen zijn ontstaan. Waar hebben je buren de up! gekocht? Misschien interessant om daar dan eens te gaan kijken.TOP UP! schreef:Ik weet niet wat jou ervaring met Hegeman is, maar die van mij is niet positief.... Behoorlijk wat dingen fout gegaan en nooit hun excuses aangeboden. Geen genoegdoening en uiteindelijk een hoop extra geld kwijt..... en dat terwijl ze naar een uiterst tevreden klant streven. Whatever!ThomUp! schreef:Welkom!
Mijn buren zijn er ook geweest nadat ze mijn up hadden gezien en hebben uiteindelijk hun full options Up! ergens anders gekocht omdat ze de verkoper arrogant vonden en ook een baggerprijs voor hun VW terug wilde geven....
Ik heb er een goede ervaring ermee, netjes behandeld en week erop nog een belletje gehad of de Up! beviel. Kan aan de verkoper liggen natuurlijk.TOP UP! schreef:Ik weet niet wat jou ervaring met Hegeman is, maar die van mij is niet positief.... Behoorlijk wat dingen fout gegaan en nooit hun excuses aangeboden. Geen genoegdoening en uiteindelijk een hoop extra geld kwijt..... en dat terwijl ze naar een uiterst tevreden klant streven. Whatever!ThomUp! schreef:Welkom!
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles
- High-up!
- Vagling liefhebber
Welkom!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||