Ruim een jaar verder is het wel eens tijd om de updates tot nu te showen. Een aantal van mijn destijds geplande aanpassingen uitgevoerd, en enkele aanpassingen zijn er gaandeweg nog bijgekomen.
Ondertussen ben ik verhuisd naar Amsterdam, waardoor ik nu op jaarbasis 30.000 km mag sturen. Absoluut geen straf, er zijn dagen dat ik 's morgens wakker word en gewoon zin heb om die 45 a 50 minuten te rijden. Door mijn nieuwe woonplek ook besloten om mn vagling iedere avond/nacht veilig en droog weg te zetten in een parkeergarage, waardoor ik me niet druk hoef te maken om eventuele schade.
Aanpassingen exterieur:
- 17" OZ Superturismo WRC Matt Black zomervelgen met Hankook Ventus S1 Evo banden
16" Ronal R38 wintervelgen met 195/55 Continental Wintercontact banden
AP schroefset (met dank aan Blastaway)
Achterste ruiten getint
Achterruitenwisser verwijderd
Emblemen achterkant verwijderd
LED dimlichten
LED knipperlichten
LED kentekenverlichting
US dagrijverlichting
Aanpassingen interieur:
- DAB+ radio (met dank aan Arnout84)
Automatische verlichting
LED interieurverlichting
Stoelverwarming
Draadloos laden in dashboard
OZ Superturismo WRC zomervelgen:
Ronal R38 wintervelgen:
Ben voor nu wel even klaar met aanpassen, al kun je er nooit echt klaar mee zijn.. Achterlichten wrappen zoals deze zit nog steeds in mn achterhoofd:
White High! UP!|DAB+|AP|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: OZ Superturismo WRC Matt Black|Winter: Ronal R38
Black High! EcoUP!|DAB+|Sun Roof|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: VW E-UP! Blade|Winter: VW Spoke Grey