hallo, 2mtr en een mii
hallo, 2mtr en een mii
hoi, ik ben edwin en ik ben 47 jaar 2mtr groot en ik rij een mii sinds nog geen week .
mensen die mijn andere naam kennen (vissered) weten dat ik al geruime tijd audis heb gereden .
de overstap van een a8 d3 naar een mii bevalt mij prima (de mii is luxer).
fotoos volgen nog uiteraard.
mensen die mijn andere naam kennen (vissered) weten dat ik al geruime tijd audis heb gereden .
de overstap van een a8 d3 naar een mii bevalt mij prima (de mii is luxer).
fotoos volgen nog uiteraard.
mii/myself and eye
Re: hallo, 2mtr en een mii
Welkom toch best ruim zo'n mii
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
Van welk bouwjaar was die A8 dan? Nog van vóór de eeuwwisseling? Zelf heb ik een Audi 100 (bj 1975) gehad, en m'n Mii van 2016 is daarmee vergeleken ook veel luxer. Maar als je 'm vergelijkt met de A8 van 2016, zal die vlieger waarschijnlijk niet op gaan. Maar zelfs als zo'n nieuwe A8 veel luxer is, heb ik het prijsverschil er nooit van m'n leven voor over. Dan zou er helemaal geen andere luxe meer overblijven...vissered schreef: de overstap van een a8 d3 naar een mii bevalt mij prima (de mii is luxer).
Veel succes met je Mii, een formiidabele keuze ook voor lange mensen dus! Kun je nog wat meer vertellen over welke uitvoering en kleur je hebt gekozen?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Welkom, ben benieuwd naar foto's! Inderdaad een gekke overstap, als het maar bevalt!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
tja ik had 2 audi a8ten een audi a8 d2 facelift bj 2000 en een audi a8 d3 2003
verder heb ik diverse modellen gereden (80/100/type 85 coupe quattro)
maar nu heb ik dus een rode seat mii stijl geloof ik (staat op de sticker)
heeft best veel opties : cruise controle/navi/airco/electrische ramen en spiegels /parkeer sensoren achter /15 inch lmvelgen/stoelverwarming/donkere ramen achter .blauwe tand telefoonverbinding.
verder heb ik diverse modellen gereden (80/100/type 85 coupe quattro)
maar nu heb ik dus een rode seat mii stijl geloof ik (staat op de sticker)
heeft best veel opties : cruise controle/navi/airco/electrische ramen en spiegels /parkeer sensoren achter /15 inch lmvelgen/stoelverwarming/donkere ramen achter .blauwe tand telefoonverbinding.
mii/myself and eye
ow net gekeken op de factuur het zou gaan om een mii ecomotive sport dynamic
mii/myself and eye
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Welkom op het forum. Zo zie je maar weer hoe zelfs iemand van 2 meter in de Mii past!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik ben zelf 1.91 maar sta elke keer weer te kijken van de ruimte in de auto. Perfect!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ