Voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Ed-up
Forum newbie

Voorstellen

Bericht door Ed-up » zo 01 jan 2017, 13:16

Ik kijk al een tijdje rond op dit forum, leuk forum met veel nuttige informatie. Het lijkt me goed me ook eens voor te stellen. Ik ben Ed, veertiger, woonachtig op de Veluwe, getrouwd met twee tieners. De leaseauto ik die momenteel heb moet ik over een aantal maanden inleveren en we gaan eens kijken of de Up! van mijn vrouw ook als gezinsauto te gebruiken is. Het betreft een witte, 5-deurs, Cheer Up! met 60 PK die we in 2013 gekocht hebben. We zagen deze Up! in de showroom van de plaatselijk VW dealer staan toen ik de lease-auto uitzocht en mijn vrouw was er helemaal weg van. Na een maandje bedenktijd toch nog maar eens een keertje richting deze dealer gereden en zo stonden er opeens twee nieuwe VW's bij ons voor de deur :D .

De Cheer Up! was een actiemodel dat tijdelijk in 2013 leverbaar was en ergens tussen de Move Up! en High Up! te plaatsen is. Eigenlijk is het een Move Up! met leukere bekleding, klein lederpakket, RCD215, instaplijsten, grijs gelakte spiegels, sierstripje op de flanken en mistlampen. De Up! was verder nog voorzien van een airco en M&M. We hebben al veel plezier van deze Up! gehad en hopen er nog lang in te kunnen rijden; de teller staat nog maar op 12.000 KM, dus er kan nog wel wat bij.

Ik heb nog wel een vraagje welke mods ik het beste kan aanbrengen om onze Up! als gezinsauto te kunnen gebruiken, maar daar open ik een apart topic voor.

TwitNour
Donateur member
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door TwitNour » zo 01 jan 2017, 13:53

Welkom! We zijn dol op foto's!

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » zo 01 jan 2017, 15:05

Welkom! Veel plezier op het forum. Cheer up! Bekleding is schittterend, heb het zelf ook. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

avreenen
Donateur member

Bericht door avreenen » zo 01 jan 2017, 20:44

Welkom!

vissered
Forum newbie

Bericht door vissered » vr 06 jan 2017, 23:09

welkom
mii/myself and eye

Plaats reactie