VW up
-
- Forum newbie
VW up
Hallo mijn naam is Henk en binnenkort 3 februari kan ik mijn nieuwe VW up ophalen.
Ik hoop op dit forum veel informatie te vinden over de VW up!
Ik hoop op dit forum veel informatie te vinden over de VW up!
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Re: VW up
Welkom, info genoeg over alles en nog wat. Wat voor een up is er aangeschaft?
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Forum newbie
Het is een high up 60 pk kleur honey yellow met schuifkanteldak, moet nog even me inwerkende alles werkt op dit forum, goedenavond!damianw26 schreef:Welkom, info genoeg over alles en nog wat. Wat voor een up is er aangeschaft?
-
- Forum newbie
bedankt voor dit welkom!Petrolhead Tom schreef:Welkom!
-
- Forum newbie
Bedankt JPJuP ! schreef:Welkom Henk !!
-
- Forum newbie
Dankjewelkawazxr schreef:Welkom en veel leesplezier.
-
- Forum newbie
Dit review heb ik gelezen, zeer uitgebreid en met kennis van zaken geschreven! Top.!damianw26 schreef:Welkom, info genoeg over alles en nog wat. Wat voor een up is er aangeschaft?
Welkom en wens je alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst, vond honey yellow ook een gave kleur, maar ik ben uiteindelijk voor costa azul gegaan. Ik heb de auto sinds november hij bevalt mij uitstekend en ik heb ook de high up met schuifdak, dus kijk nu al uit naar de zomer. :p
Volkswagen fan en trots in het bezit van een Golf 2 en een High Up! 60pk BMT.
- Autheo
- Donateur member
Leuk dat jouw up! je zo bevalt! Kom je de 18e ook naar Twente voor de toertocht van ons forum? Dan kunnen we die mooie kleur eens in het echt bewonderen!Golf87 schreef:Welkom en wens je alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst, vond honey yellow ook een gave kleur, maar ik ben uiteindelijk voor costa azul gegaan. Ik heb de auto sinds november hij bevalt mij uitstekend en ik heb ook de high up met schuifdak, dus kijk nu al uit naar de zomer. :p
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Ja lijkt mij leukAutheo schreef:Leuk dat jouw up! je zo bevalt! Kom je de 18e ook naar Twente voor de toertocht van ons forum? Dan kunnen we die mooie kleur eens in het echt bewonderen!Golf87 schreef:Welkom en wens je alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst, vond honey yellow ook een gave kleur, maar ik ben uiteindelijk voor costa azul gegaan. Ik heb de auto sinds november hij bevalt mij uitstekend en ik heb ook de high up met schuifdak, dus kijk nu al uit naar de zomer. :p
Volkswagen fan en trots in het bezit van een Golf 2 en een High Up! 60pk BMT.