Blastaway; Seat MII
Blastaway; Seat MII
Beste allen,
Ik ben Sven uit het uiterste zuiden van het land. Ik ben al mijn hele leven autogek en heb heel lang in volkswagens gereden. Passat en Golf. Bij mij blijft niks origineel
Na wat problemen met de laatste 2 VW's overgestapt op Volvo. Een V70 en een XC60. Omdat we metd e 2e auto echt niet rijden (1x per week 10 km) besloten de V weg te doen en een UP-achtige terug te kopen. Morgen kijken op wat plekken in het land!
De XC is een 2.4D met 240 pk en 490Nm. Die trekt de tegels uit de stoep. Dus contract is groot.
Wel wil ik de MII wat opleuken. AP schroefsetje (waar ik nog een vraag over ga stellen) en een setje 17 inch. Voor de ramen wil ik Sonnyboys.
Avé
Sven
Ik ben Sven uit het uiterste zuiden van het land. Ik ben al mijn hele leven autogek en heb heel lang in volkswagens gereden. Passat en Golf. Bij mij blijft niks origineel
Na wat problemen met de laatste 2 VW's overgestapt op Volvo. Een V70 en een XC60. Omdat we metd e 2e auto echt niet rijden (1x per week 10 km) besloten de V weg te doen en een UP-achtige terug te kopen. Morgen kijken op wat plekken in het land!
De XC is een 2.4D met 240 pk en 490Nm. Die trekt de tegels uit de stoep. Dus contract is groot.
Wel wil ik de MII wat opleuken. AP schroefsetje (waar ik nog een vraag over ga stellen) en een setje 17 inch. Voor de ramen wil ik Sonnyboys.
Avé
Sven
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Blastaway; Seat MII
Welkom! Ik ken dat, je stempel op een auto willen drukken.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Welkom
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Welkom Sven !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
welkom!
Geen 850 meer?
Hahaha Vulk!!
Nee 850 niet meer en de v70 ook niet. Wel nog de xc60. Nu een kleine 2e auto. Financieel interessanter
Nee 850 niet meer en de v70 ook niet. Wel nog de xc60. Nu een kleine 2e auto. Financieel interessanter
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.