Loslatende lak
Loslatende lak
Goedemiddag,
Vandaag was ik mijn auto aan het schoonmaken en kwam ik dit (bijlage) dus tegen. Ik heb de auto nieuw gekocht en is eind maart dit jaar afgeleverd. Zijn er meerdere mensen die dit hebben? Deze week ga ik even bij de dealer langs om te kijken wat ze eraan kunnen doen, dit hoort namelijk niet.
Groeten Eric!
ps. het zit linksvoor boven de wielkast.
Vandaag was ik mijn auto aan het schoonmaken en kwam ik dit (bijlage) dus tegen. Ik heb de auto nieuw gekocht en is eind maart dit jaar afgeleverd. Zijn er meerdere mensen die dit hebben? Deze week ga ik even bij de dealer langs om te kijken wat ze eraan kunnen doen, dit hoort namelijk niet.
Groeten Eric!
ps. het zit linksvoor boven de wielkast.
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Re: Loslatende lak
Oeps das heel vervelend ! Hoop voor je dat ze het goed oplossen. zal bij mijn up! de lak ook in de gaten houden is 20 juni afgeleverd 28-4-2017 gemaakt !! Sterkte.
-
- Vagling liefhebber
Je zou bijna zeggen dat hij op die plek overgespoten is geweest.
Volkswagen UP GTI
Het is een gloednieuwe auto dus lijkt mij niet. Over een half uurtje ga ik naar de dealer en hoor ik wel even wat ze ermee gaan doen. Ik kom misschien pietluttig over, maar zo hoort het niet.
komt niet pietluttig over. Als jij een gloednieuwe auto koopt, hoor dit niet. Punt.
Zitten de kappen wel goed vast daar? Niet dat de twee kappen over elkaar heen schuiven.
Zitten de kappen wel goed vast daar? Niet dat de twee kappen over elkaar heen schuiven.
We kochten een splinternieuwe golf variant en die had dezelfde schade. Die had transportschade gehad en slecht gespoten. Het kan dus wel zeker. Gereclameerd en van Mossel heeft dat super opgelost. Naar mijn idee overigens de beste dealer in het zuiden van nl
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option
-
- Vagling liefhebber
Van Mossel is een super dealer.blastaway schreef:We kochten een splinternieuwe golf variant en die had dezelfde schade. Die had transportschade gehad en slecht gespoten. Het kan dus wel zeker. Gereclameerd en van Mossel heeft dat super opgelost. Naar mijn idee overigens de beste dealer in het zuiden van nl
Volkswagen UP GTI
Het wordt door mijn dealer prima afgehandeld. Er komt gewoon een gloednieuwe bumper onder.
-
- Vagling liefhebber
Wat was nu de oorzaak ?Eric3 schreef:Het wordt door mijn dealer prima afgehandeld. Er komt gewoon een gloednieuwe bumper onder.
Volkswagen UP GTI
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Van Mossel is inderdaad wel de betere dealer hier in omgeving.