Dus als je voor het comprimeren al zo koud mogelijke lucht hebt.. komt er na het comprimeren ook zo veel mogelijk zuurstof/koude lucht in de motor..

Tevens is het dus belangrijk dat je IC erg goed zijn best doet..!!
En meer is beter in dit geval..
Bertjuh, dat snap ik helemaal. Maar wat ik probeer te zeggen is dat de lucht zo snel wordt aangezogen door de turbo, dat die nauwelijks tijd heeft om door de temperatuur van de aanvoerpijp op te warmen. Of de pijp dan van aluminium is of van een ander materiaal, zal dan het verschil m.i. niet maken. Dat de plek waar de lucht de pijp in komt wel uit kan maken, lijkt me begrijpelijk.Bertjuh schreef:Autheo.. Het gaat er vooral om om dat er zoveel mogelijk zuurstof in de motor terecht komt.
Dus als je voor het comprimeren al zo koud mogelijke lucht hebt.. komt er na het comprimeren ook zo veel mogelijk zuurstof/koude lucht in de motor..
Tevens is het dus belangrijk dat je IC erg goed zijn best doet..!!
En meer is beter in dit geval..
Bedoelde die Saab hè..!!Petrolhead Tom schreef:Alles was vet!Bedankt voor je compliment Bertjuh!
ik had er wel eentje willen hebben met gasselternijveenschemond er op...........Autheo schreef:Haal je zo maar de mooiste plaatsnaam van Nederland van je auto af...
Dat kan ik me voorstellen als je er nu Gasselterboerveenschemond op hebt staan, dan is dat inderdaad wel een hele letter kortergraafie schreef:ik had er wel eentje willen hebben met gasselternijveenschemond er op...........![]()
![]()
Petrolhead Tom schreef:Maar ik plak er de plaathouder van de mooiste dealer voor terug.