Hoe vwupforum jij?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hoe vwupforum jij?
Hoe bezoek jij het vwupforum.nl?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Hoe vwupforum jij?
het zou ook leuk zijn om een mobile versie of app te hebben van het forum.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Werkt prima zo op de iPhone, mobiele versie hoeft m.i. niet.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
Thuis; MacBook
Onderweg; SGS II
Onderweg; SGS II
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Heb jij een macbook JP?! Hip man! Ik wil een nieuwe air.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Het is dat ik hem gekregen (geërfd) heb, maar ik vind het maar ZKMPPetrolhead Tom schreef:Heb jij een macbook JP?! Hip man! Ik wil een nieuwe air.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
zeg maar JP !
zeg maar JP !
Ga jij voor 11" of 13"? Zit zelf ook te dubben tussen de air 13" en het instapmodel MacBook pro.Petrolhead Tom schreef:Heb jij een macbook JP?! Hip man! Ik wil een nieuwe air.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik denk een 11 inch. Ben veel onderweg en dan heb ik daar wel voldoende aan. Hang hem thuis wel aan een monitor of de tv. En dan wil ik eigenlijk gaan voor maximale draagbaarheid.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Toch niet de enige Mac gebruiker hier, ik gebruik een Mac Mini 2011
Normaal gesproken zit ik regelmatig via een BB tablet op het forum, alleen die keuze is er niet.
Seat Mii | 60PK | Style Chic | Candy White/Blue | Drive
Windows 7 laptop en netbook, iPad (1), Nokia Lumia (Windows Phone 7.5) telefoon. Mobiel en op iPad worden foto's niet altijd goed weergegeven.
Seat Mii Style Sport 60 pk, diepzwart, bijna alle opties
Via een Macbook Pro. Ondersteuning voor Tapatalk zou fijn zijn maar het forum is op zich ook prima op een Iphone te lezen.
Thuis: PC op windows 7 met Chrome en IE.
Mobiel: HTC HD2 omgecat naar android (was windows mobile 6.5 en waardeloos, geen updates meer...)
Mobiel: HTC HD2 omgecat naar android (was windows mobile 6.5 en waardeloos, geen updates meer...)
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Thuis : Macbook Air 11"
Onderweg : iPhone 4S
Gaat prima. @ Petrolhead Tom, kan de 11" goed aanbevelen, maar waarschijnlijk heb je inmiddels al wel een keuze gemaakt.
Gaat prima. @ Petrolhead Tom, kan de 11" goed aanbevelen, maar waarschijnlijk heb je inmiddels al wel een keuze gemaakt.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Nee nog niet. De aanschaf van een nieuwe auto gooide "roet" in het eten. Voorlopig ben ik erg content met mijn Bmw dus geen spijt van het uitblijven van de aanschaf van een nieuwe computer.
- zonnie72
- Forum newbie
thuis: iphone
werk: pc
met een ouderwets toetsenbord typt dat toch net ff wat makkelijker
werk: pc
met een ouderwets toetsenbord typt dat toch net ff wat makkelijker
Mii style sport 75pk zwart, 5 deurs, met airco, drive- en soundpakket (dus geen panoramadak, verwarmde stoelen en portable system).
Wel geïnteresseerd in verdere accessoires.. en er komen zeker nog (een keer) andere velgen onder.
Wel geïnteresseerd in verdere accessoires.. en er komen zeker nog (een keer) andere velgen onder.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Inmiddels is de kogel wel door de kerk en zit ik deze post op een Macbook Pro 13 inch te typen. Heerlijke computer! Ik was bang dat ik een Air te snel zou slopen.Tom schreef:Thuis : Macbook Air 11"