Gespot: Up
Re: Gespot: Up
Zit ik net op weg naar t ziekenhuis op de a9 lekker in mn uppie, worden we ingehaald door een zwarte met 22ttx in kenteken, iemand van hier?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Er zijn al 4.000 Up's op naam gezet in Nederland, dus ik geef je niet veel kans
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
- High-up!
- Vagling liefhebber
En er staan er ruim 3500 op voorraad bij PON..Piedro schreef:Er zijn al 4.000 Up's op naam gezet in Nederland, dus ik geef je niet veel kans
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
allemaal in de verkeerde kleuren denk ik ... anders had ik geen wachttijd van 26 weken ..High-up! schreef:En er staan er ruim 3500 op voorraad bij PON..Piedro schreef:Er zijn al 4.000 Up's op naam gezet in Nederland, dus ik geef je niet veel kans
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
High-up! schreef:En er staan er ruim 3500 op voorraad bij PON..Piedro schreef:Er zijn al 4.000 Up's op naam gezet in Nederland, dus ik geef je niet veel kans
3500? Dat is de hele weekproductie
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
nog een 5 deurs witte gezien met panoramadak??dubbel-UP! schreef:High-up! schreef:En er staan er ruim 3500 op voorraad bij PON..Piedro schreef:Er zijn al 4.000 Up's op naam gezet in Nederland, dus ik geef je niet veel kans
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
- High-up!
- Vagling liefhebber
Tis mij ook maar verteld...dubbel-UP! schreef:High-up! schreef:En er staan er ruim 3500 op voorraad bij PON..Piedro schreef:Er zijn al 4.000 Up's op naam gezet in Nederland, dus ik geef je niet veel kans
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Een andere zwarte Up op de A9 rond 22.00
met lichtsignalen elkaar begroet, het kenteken kwam me ergens bekend voor, dus het zal er vast 1 van hier zijn
met lichtsignalen elkaar begroet, het kenteken kwam me ergens bekend voor, dus het zal er vast 1 van hier zijn
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
- Up-Jury
- Donateur member
misschien was dat Ken wel, ik was het niet.RoyVisser schreef:Een andere zwarte Up op de A9 rond 22.00
net in zaandam een witte highup ** xbx** en ff later in krommenie weer een witte , het wordt nu tijd voor dark silver
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Zojuist een witte Up met spoke velgen gespot bij Leen Bakker, kenteken ..XHV-8 in Beverwijk
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
-
- Forum newbie
Hier in de buurt nog geen up! gespot.. (noord Brabant, omgeving Bergen op zoom/Roosendaal) ook geen mii en Citigo
Wachtend op mijn Miitje ...
Zojuist in de omgeving van Zwolle voor het eerst een 5-deurs Up tegengekomen. Een witte, uitvoering kon ik zo snel niet zien.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Al aardig wat up's tegen gekomen
Rond Harderwijk, maar gelukkig nog geen dark silver
Hou ik nog even een exluciefe auto
Zal niet lang meer duren
Rond Harderwijk, maar gelukkig nog geen dark silver
Hou ik nog even een exluciefe auto
Zal niet lang meer duren
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
- Marcel Up!
- Forum newbie
Als je iets verder doorrijdt richting Zevenbergen kun je er elke dag eentje spotten!Mii-angela schreef:Hier in de buurt nog geen up! gespot.. (noord Brabant, omgeving Bergen op zoom/Roosendaal) ook geen mii en Citigo
Die van mij...
Groet.
Laatst gewijzigd door Marcel Up! op za 23 jun 2012, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Move up! | BMT 60pk | Candy White | Executive | Drive | Classic 16" | Afleverdatum 8 juni 2012 |
Mijn Up!
Mijn Up!
Daarstraks gespot in mijn achteruitkijkspiegel, op de A1 bij Muiden, een zwarte up! Hij probeerde uit alle macht mijn rode uppie een kusje te geven. Dat klinkt lief, maar was nou niet bepaald sociaal...
Hij had ook gewoon even kunnen zwaaien en lief glimlachen tochMoontje schreef:Daarstraks gespot in mijn achteruitkijkspiegel, op de A1 bij Muiden, een zwarte up! Hij probeerde uit alle macht mijn rode uppie een kusje te geven. Dat klinkt lief, maar was nou niet bepaald sociaal...
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Precies! Jij begrijpt hetMartin33 schreef:Hij had ook gewoon even kunnen zwaaien en lief glimlachen tochMoontje schreef:Daarstraks gespot in mijn achteruitkijkspiegel, op de A1 bij Muiden, een zwarte up! Hij probeerde uit alle macht mijn rode uppie een kusje te geven. Dat klinkt lief, maar was nou niet bepaald sociaal...
In midden Nl. ook nog geen of heel weinig uppies te zien. Over een week of 3/4 hoop ik er 1 elke dag te zien.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
Vandaag gespot in het wild: Een witte Seat Mii op de A13, zien er erg leuk uit ook.