groove up voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: groove up voorstellen

Bericht door MuziekUP » ma 11 nov 2013, 12:08

Inge - Dat setje komt er wel. En je hebt tijd, het is nu toch geen moment om mooie velgen onder de auto te monteren :)
Ach, de tijd gaat snel, die paar weken kom ik nog wel door en ik heb iets om naar uit te kijken nietwaar :D

D-SUP! - Nou, nog even wachten voordat ik mag rijden. Ben benieuwd naar jouw ervaringen met de Groove en voegt "Fender" iets toe of belooft de naam meer dan het waarmaakt :?:
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

Gebruikersavatar
D-SUP!
Forum newbie
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 18 sep 2013, 06:30

Re: groove up voorstellen

Bericht door D-SUP! » ma 11 nov 2013, 13:54

Wat betreft het Fender-soundsystem, nou daar zijn de meningen zoals je wellicht al gelezen hebt over verdeeld; ik vind het echter het meest aantrekkelijke punt van mijn hele auto. En met mij iedereen die tot nu toe in mijn auto heeft gezeten. Zelfs de mensen bij VAG-Techniek uit Nuenen waren onder de indruk. Succes met wachten!

Groeten Daan
Volkswagen Groove Up! 60pk BMT | Oryx white pearl | Panorama dak

Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: groove up voorstellen

Bericht door MuziekUP » ma 11 nov 2013, 14:48

Daan, bedankt, ik kan me hier gelukkig alvast een beetje oriënteren en van anderen horen wat hun ervaringen zijn etc.

Je hebt een mooie auto, het "pearl" effect maakt de lak fraaier en het zwarte dak, de zwarte spiegels e.d. en de velgen vind ik ook mooi op deze auto.
Voor mij was het soundsystem ook een belangrijke reden. Het kan natuurlijk altijd beter en ik verwacht ook geen wonderen, maar 6 fatsoenlijke speakers + subwoofer & stevige versterker in een kleine auto moet op zich een behoorlijk geluid geven, zowel wat betreft de kwaliteit (belangrijkste) als volume. De Up is een relatief stille auto heb ik ervaren bij de proefrit, dat is natuurlijk ook niet vervelend als je muziek wilt luisteren. Is dat ook jouw ervaring?
Verder heeft de Groove eigenlijk zo'n beetje alles of heb jij nog een lijst(je) aan zaken die je hebt veranderd of wilt veranderen of toevoegen?

Groet, Erik
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

Gebruikersavatar
D-SUP!
Forum newbie
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 18 sep 2013, 06:30

Re: groove up voorstellen

Bericht door D-SUP! » di 12 nov 2013, 13:51

Hoi Erik,

Ik verwachtte ook geen wonderen maar in combinatie met de stille Up! is het bijna een wonder(tje) te noemen hoe goed het klinkt. :D
De Groove heeft inderdaad alle mogelijke standaard opties denkbaar maar een lijstje met dingen die ik wil veranderen heb ik ook hoor;

- Armsteun voorin
- Xenon (of xenon-look, ben er nog steeds niet over uit)
- Witte deel van het dak zwart wrappen
- LED verlichting voor en achter (als ik er eindelijk eens achter ben wat een storingsvrije setup is)
- VAG-Com aanpassingen bij VAG-Techniek in Nuenen laten doen (al gedaan)
- Bluemotion logo er af

Jammer alleen dat de benodigde tijd om mijn lijstje uit te voeren, mijn beschikbare hoeveelheid vrije tijd ruimschoots overschrijdt... :P

Ach je moet wat hebben om van te dromen he!

Groeten Daan
Volkswagen Groove Up! 60pk BMT | Oryx white pearl | Panorama dak

Plaats reactie