Voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Wyt
Forum newbie

Voorstellen

Bericht door Wyt » do 03 jan 2013, 10:57

Hallo! Ik heb halverwege december was mijn niewue seat mii geleverd. Ik heb de 75 PK motor, sport pakket, boordcomputer, navigatie etc etc..volle mik dus. Was er tot nu toe erg tevreden mee! Ik kom van een seat ibiza 1.9 TDI vandaan en de omzet naar deze was best goed te doen. Echter, ik heb nu 1800 KM gereden en de problemen duiken al op.

- stationair maakt de auto veel geluid, is weg wanneer ikde koppeling in duw
- koppeling indrukken voelt alsof 2 platen tegen elkaar schrapen
- 5e versnelling maakt de auto veel herrie
- auto trok op 1 dag spontaan naar links (geen wind/sporen in weg). Stond stil bij stoplicht, reed weg en toen was het spontaan opgelost.

Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt bij de dealer (martin schilder schagen) echter die hadden hier nog nooit van gehoord en deden het voor dat dit door de rij wind komt...we zullen zien!

Foto's zullen nog volgen :)

Jeroen Spits
Vagling liefhebber

Re: Voorstellen

Bericht door Jeroen Spits » do 03 jan 2013, 11:01

welkom! en je opgesomde zaken zijn veel voorkomend op het forum. Zelf heb ik aankomende dinsdag een afspraak staan bij martin schilder hhw, ook aangegeven dat de auto wat naar links trekt. Verder denk ik dat het drie pittertje gewoon veel geluid hoort te maken.

Veel plezier hier!
Up! op je bumper!

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » do 03 jan 2013, 13:50

Welkom. Wanneer je de zoekfunctie gebruikt kom je vanzelf bij de betreffende topics terecht. Hopen dat de problemen snel weer opgelost zijn.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

TV_UP!
Forum eindbaas

Bericht door TV_UP! » do 03 jan 2013, 14:44

Welkom!

Dat is al snel, hoop voor jou dat de problemen zo snel mogelijk worden op gelost.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Tino
Vagling liefhebber

Bericht door Tino » do 03 jan 2013, 19:42

Welkom niet zo leuk begin hoop dat het snel opgelost wordt
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » do 03 jan 2013, 23:13

Welkom en hopelijk wordt het voor je opgelost want dat is toch wel jammer....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Plaats reactie