Kinderwagen in de UP!

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Stephanie
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 14 jan 2013, 20:24

Kinderwagen in de UP!

Bericht door Stephanie » di 29 jan 2013, 19:50

Wie kan mij vertellen of er een kinderwagen in de UP! past en zo ja welke passen goed? Ik heb een koelstra kinderwagen voor 1 kindje.

Groetjes!

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Kinderwagen in de UP!

Bericht door GuidoUp » di 29 jan 2013, 23:27

die van quiny past makkelijk achterin de bak.. met de onderplaat naar onder :)
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Pup!
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 11:32

Re: Kinderwagen in de UP!

Bericht door Pup! » do 31 jan 2013, 21:21

Wij hebben een Joolz. Deze past mits een beetje passen en meten prima in zijn geheel in de kofferbak op voorwaarde dat je de hoedenplank eruit laat. In de dagelijkse praktijk zetten we het onderstel in de kofferbak en het zitje op de achterbank (wij hebben 1 kind). Gebruik je nog de babybak dan zul je sowieso de achterbank moeten gebruiken.

Pup!

Gebruikersavatar
Mikester
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: di 31 jul 2012, 21:50

Re: Kinderwagen in de UP!

Bericht door Mikester » ma 22 apr 2013, 20:59

Joolz past in de achterbak als je de wielen verwijderd. Je hoeft de hoedenplank dan niet te demonteren. Met wielen eraan moet je idd de hoedenplank verwijderen.

Stephanie
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 14 jan 2013, 20:24

Re: Kinderwagen in de UP!

Bericht door Stephanie » za 27 apr 2013, 19:58

Dank voor de reacties. Ik ga eens kijken voor de Joolz. Heb ook gehoord dat Bugaboo er goed in past. Quinny ben ik geen fan van dus die wordt het niet :) Achterbank wordt nog best lastig. Daar zitten mijn 2 zoontjes namelijk en de 3e opkomst komt voorin.
Deze zwangerschap was niet gepland (wel heeeeeeeel leuk natuurlijk) en we hebben net 2 nieuwe UP!'s gekocht. Even passen en meten dus haha.

Gebruikersavatar
Blackupzhz
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 09:03
Locatie: Papendrecht

Re: Kinderwagen in de UP!

Bericht door Blackupzhz » za 27 apr 2013, 20:57

Stephanie schreef:Dank voor de reacties. Ik ga eens kijken voor de Joolz. Heb ook gehoord dat Bugaboo er goed in past. Quinny ben ik geen fan van dus die wordt het niet :) Achterbank wordt nog best lastig. Daar zitten mijn 2 zoontjes namelijk en de 3e opkomst komt voorin.
Deze zwangerschap was niet gepland (wel heeeeeeeel leuk natuurlijk) en we hebben net 2 nieuwe UP!'s gekocht. Even passen en meten dus haha.
Van de bugaboo moet een wiel los, wat wel makkelijk gaat.
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren

Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID

Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!

v up
Forum newbie
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 19:11

Re: Kinderwagen in de UP!

Bericht door v up » di 30 apr 2013, 08:28

Hoi ik heb een fietskar voor 2 kinderen ( croozer for 2) en deze past ook in de kofferbak, alleen haal ik dan het reservewielvak ook leeg.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Kinderwagen in de UP!

Bericht door Tom Westendorp » zo 23 nov 2014, 11:21

Topic schop! Vraagje voor de jonge ouders op dit forum:

Kan iemand mij vertellen of een Joolz kinderwagen makkelijk achterin de kofferbak van de up past?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2837
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Kinderwagen in de UP!

Bericht door Autheo » zo 23 nov 2014, 13:12

Petrolhead Tom schreef:Topic schop! Vraagje voor de jonge ouders op dit forum:

Kan iemand mij vertellen of een Joolz kinderwagen makkelijk achterin de kofferbak van de up past?
Hallo Tom, misschien ben je nog relatief nieuw op dit forum, maar ons forum heeft rechtsboven een heel handige zoekfunctie. Als je dan een vraag hebt kun je via een zoekterm vaak heel handig het antwoord vinden. Als je dat zou hebben gedaan, kon je zien dat vijf berichten eerder in deze rubriek het antwoord al te vinden was ;) :
Pup! schreef:Wij hebben een Joolz. Deze past mits een beetje passen en meten prima in zijn geheel in de kofferbak op voorwaarde dat je de hoedenplank eruit laat. In de dagelijkse praktijk zetten we het onderstel in de kofferbak en het zitje op de achterbank (wij hebben 1 kind). Gebruik je nog de babybak dan zul je sowieso de achterbank moeten gebruiken.

Pup!
Maar Tom, je maakt ons wel erg nieuwsgierig nu, zeker als je ergens een Joolz voor nodig hebt..... :dance:

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Kinderwagen in de UP!

Bericht door Tom Westendorp » zo 23 nov 2014, 14:54

Dat had ik even gemist. Mijn zusje overweegt een up! dus vandaar. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
HeHo
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: di 09 jul 2013, 14:19

Re: Kinderwagen in de UP!

Bericht door HeHo » zo 23 nov 2014, 20:01

Een Joolz past zelfs met een treeplankje voor een 2e kind er naast in de achterbak van een Up! Met de kofferbakverhoger er gewoon nog in. De hoedenplank staat wel schuin omhoog, maar wat maakt dat uit. Je kunt er nog overheen kijken en daarnaast heb je 2 zijspiegels.
Het zitje of de bak moeten wel op de achterbank.

johnny loco
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: za 13 jul 2013, 06:04

Re: Kinderwagen in de UP!

Bericht door johnny loco » ma 01 dec 2014, 20:25

De Koelstra kinderwagen past overigens ook prima!!

zitigo
Forum newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 10 dec 2014, 15:31
Locatie: Zuid Holland

Re: Kinderwagen in de UP!

Bericht door zitigo » zo 14 dec 2014, 10:11

Een Quinny Zapp Xtra 2.0 past ook prima in de citigo en dan heb je nog wat ruimte over voor een tas oid
Citigo CNG

Plaats reactie