Heeft de UP! ook een OBD2-aansluiting?
Kan je hier zelf een universele diagnose apparaat op aansluiten?
Er is nu zo een apparaat de koop bij Conrad voor €50,00
OBD2-aansluiting
OBD2-aansluiting
Volkswagen High up! [img][img][img][img][/img][/img][/img][/img]Black Pearl, met DAB radio en Fender geluidssysteem. November 2015
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: OBD2-aansluiting
Uiteraard. Koop wel een goede. Je zit wel in het brein van je auto te kijken daar zou ik niet een Chinese prul van een paar tientjes op los laten.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Als je het doet doe het met een officiele kabel dit voorkomt ellende achteraf
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Goedemorgen allen,
Deze kan ook gecombineerd worden met computer in auto topic.
Je kan een bluetooth OBDII adapter aanschaffen en torque android app binnenhalen.
De mogelijkheden zijn echt leuk en heel uitgebreid, om op een smartphone of tablet voertuig gegevens zichtbaar te maken.
Iemand hier al toevallig ervaring mee?
Groeten Leen.
Deze kan ook gecombineerd worden met computer in auto topic.
Je kan een bluetooth OBDII adapter aanschaffen en torque android app binnenhalen.
De mogelijkheden zijn echt leuk en heel uitgebreid, om op een smartphone of tablet voertuig gegevens zichtbaar te maken.
Iemand hier al toevallig ervaring mee?
Groeten Leen.
Toevallig heb ik precies dit toegepast in mijn auto. een kleine odb2 (bluetooth) stick zit in de auto en een oude androud telefoon heb ik bij de bekerhouder in de middenconsole vastgeplakt. Via de 12v gaat de telefoon zelf aan en uit met de auto.
Het werkt, en ik kan nu real-time zien wat de auto verstookt! echt leuk en zeker een aanrader, al komt bij mij de benzinemeter niet door waardoor de schatting "km tot lege tank" ondertussen op -9000 km staat
Het werkt, en ik kan nu real-time zien wat de auto verstookt! echt leuk en zeker een aanrader, al komt bij mij de benzinemeter niet door waardoor de schatting "km tot lege tank" ondertussen op -9000 km staat