Dag medeforummers,
Na een paar berichtjes gepost te hebben, leek het me gepast om mezelf ook even voor te stellen!
Ik rijd dus een Move up! met maps&more en airco. Hij is niet van mij, maar ik mag hem gebruiken van mijn werkgever.
De kilometers gaan hard: ik heb hem nu een maand en er staat al meer dan 6000 km op het klokje. Hij bevalt aardig, qua rij-eigenschappen doet ie bijna niet onder voor de Fiesta die ik hiervoor had, terwijl een Fiesta toch een klasse groter/hoger is! Het enige dat me echt tegenvalt is de audio-installatie: het klinkt echt helemaal nergens naar. Maar daar gaat binnenkort verandering in komen, ik laat een aftermarket pakket installeren met composet en lichte subwoofer. Ik ben benieuwd hoe dat gaat klinken!
Hieronder dan de (enige) foto, binnenkort volgen er nog wel meer:
https://26xqqa.blu.livefilestore.com/y2 ... jpg?psid=1
--BUMP--: Move up! 60PK BMT
--BUMP--: Move up! 60PK BMT
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More
- Vinniepilon
- Donateur member
Re: --BUMP--: Move up! 60PK BMT
Welkom! 6 speakers erin doet al wonderen 

VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS
BMW R1100GS
\Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |