up and running

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
RobertJ
Vagling liefhebber

up and running

Bericht door RobertJ » wo 11 dec 2013, 10:00

goedemorgen mede-uppers,

Als nieuw lid stel ik me bij dezen even voor. mijn naam is robert en ik ben sinds 3 weken in het bezit van een zilvergrijze high up, 60pkbmt met m&m en de kunstlederen bekleding met stoelverwarming(daar ging ik voor).
hoewel ik in het verleden een aygo had waar ik redelijk wat aan had veranderd(cc ingebouwd, subwoofertje enzovoort) ben ik dat met de up wat minder van plan. cc zit er immers al op en het geluid uit de standaard radio is prima. de eerste 1000km zijn in ieder geval goed bevallen.

op het forum hoop ik wat nuttige informatie en ervaringen te vinden, als ik zelf wat nuttigs heb zal ik dat ook posten uiteraard.

groeten, robert

(ps. dit forum is niet zo telefopvriendelijk)

TV_UP!
Forum eindbaas

Re: up and running

Bericht door TV_UP! » wo 11 dec 2013, 16:58

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » wo 11 dec 2013, 18:29

Welkom Robert! Veel plezier op het forum...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » wo 11 dec 2013, 19:10

RobertJ schreef:goedemorgen mede-uppers,

Als nieuw lid stel ik me bij dezen even voor. mijn naam is robert en ik ben sinds 3 weken in het bezit van een zilvergrijze high up, 60pkbmt met m&m en de kunstlederen bekleding met stoelverwarming(daar ging ik voor).
hoewel ik in het verleden een aygo had waar ik redelijk wat aan had veranderd(cc ingebouwd, subwoofertje enzovoort) ben ik dat met de up wat minder van plan. cc zit er immers al op en het geluid uit de standaard radio is prima. de eerste 1000km zijn in ieder geval goed bevallen.

op het forum hoop ik wat nuttige informatie en ervaringen te vinden, als ik zelf wat nuttigs heb zal ik dat ook posten uiteraard.

groeten, robert

(ps. dit forum is niet zo telefopvriendelijk)
Welkom! Maar niet telefoon vriendelijk? Dan moet je Tapatalk even downloaden. Er gaat een wereld voor je open. :dance:
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

JuP !
Forum eindbaas

Bericht door JuP ! » wo 11 dec 2013, 19:15

Welkom Robert !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia

zeg maar JP ! ;)

RobertJ
Vagling liefhebber

Bericht door RobertJ » zo 15 dec 2013, 02:12

Bedankt voor de reacties. Tapatalk werkt wel goed, maar het schort in mijn ogen nog een beetje de overzichtelijkheid. Wel meteen de melding "sent from xt894 with tapatalk" uitgezet, wat een onzin :p

Plaats reactie