Wat vinden jullie ervan? Hij komt ook op mijn site terecht.
Het is gefilmd met een iPhone 6. Nee, heb maar één camera gebruikt
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
EDIT: Ik zie er overigens niet elke dag zo uit hoor haha. Vandaag was toevallig een belangrijke dag
BrulGo schreef:Video is prive
Dat was 20 km/h maar ik heb het idee dat het komt door de omvang van de doos. Ik ga het later nog een keer goed proberen, want het waaide hard en ik had moeite met de doos overeind te laten staan.Vinniepilon schreef:Hij is leuk, vooral die bloopers. Hoe hard reed je toen het "te laat" reageerde?
[THUMBS UP SIGN]TwitNour schreef:Dat was 20 km/h maar ik heb het idee dat het komt door de omvang van de doos. Ik ga het later nog een keer goed proberen, want het waaide hard en ik had moeite met de doos overeind te laten staan.Vinniepilon schreef:Hij is leuk, vooral die bloopers. Hoe hard reed je toen het "te laat" reageerde?
Haha ja dat was echt lachwekkend, ook voor ons.Jos Bosch schreef:Hahaha leuk gemaakt.En zeker waar die dozen omvallen
Leuk gefilmdTwitNour schreef:Al vanaf kerst het plan gehad om CEB te testen en op camera vast te leggen.
Wat vinden jullie ervan?
Vanzelfsprekend een belangrijke dag om als filmster je te pletter te durven rijdenTwitNour schreef:EDIT: Ik zie er overigens niet elke dag zo uit hoor haha. Vandaag was toevallig een belangrijke dag
Ik heb beide situaties inderdaad ook gehad. Vooral bij die eerste greep hij echt heel goed in.Roelio schreef:Leuk gedaan !
Ik heb hem al een aantal keren gevoeld... Bijv. bij te snel onder spoorbomen willen doorgaan ^^ Of als er ineens een fietser op de weg wilt bijvoegen haha !