High Up! White 75PK - KW schroefset - Nieuwe wielen!
-
- Forum eindbaas
High Up! White 75PK - KW schroefset - Nieuwe wielen!
Hallo allemaal!
Ik zal mezelf even kort voorstellen: Dennis, 23 jaar jong, eerste autotechnicus & apk keurmeester van beroep, en woon in omgeving Deventer.
Ik rij zelf in een Golf 5 GTI waar ik al het 1 en ander aan heb veranderd, maar de reden dat ik me hier heb aangemeld is de auto van mijn vriendin, dit is (uiteraard) een VW Up!
Hiervoor heeft ze een Arosa gereden:
Ze wou graag wat jongers/luxers, en dit is uiteindelijk een White Up! 75pk uit 2012 geworden.
De auto is verlaagd met een KW schroefset, en op de originele 16" velgen liggen nu winterbanden.
Ik ben nu bezig om een setje 17" Mini Webspokes op te knappen voor de zomer
(sorry voor de slechte foto's)
De harten van de velgen liggen bij de spuiter, deze krijgen een andere kleur. De randen maak ik zelf weer als nieuw
De Up! bevalt super, rijd echt heerlijk! op m'n werk rijd ik regelmatig in andere auto's van dezelfde kleine klasse, maar ik moet toch zeggen dat de Up! verreweg het beste rijd, je hebt totaal niet door dat je eigenlijk in een klein koekblikje zit
Ik zal mezelf even kort voorstellen: Dennis, 23 jaar jong, eerste autotechnicus & apk keurmeester van beroep, en woon in omgeving Deventer.
Ik rij zelf in een Golf 5 GTI waar ik al het 1 en ander aan heb veranderd, maar de reden dat ik me hier heb aangemeld is de auto van mijn vriendin, dit is (uiteraard) een VW Up!
Hiervoor heeft ze een Arosa gereden:
Ze wou graag wat jongers/luxers, en dit is uiteindelijk een White Up! 75pk uit 2012 geworden.
De auto is verlaagd met een KW schroefset, en op de originele 16" velgen liggen nu winterbanden.
Ik ben nu bezig om een setje 17" Mini Webspokes op te knappen voor de zomer
(sorry voor de slechte foto's)
De harten van de velgen liggen bij de spuiter, deze krijgen een andere kleur. De randen maak ik zelf weer als nieuw
De Up! bevalt super, rijd echt heerlijk! op m'n werk rijd ik regelmatig in andere auto's van dezelfde kleine klasse, maar ik moet toch zeggen dat de Up! verreweg het beste rijd, je hebt totaal niet door dat je eigenlijk in een klein koekblikje zit
Laatst gewijzigd door dennuus1 op zo 03 mar 2019, 16:53, 11 keer totaal gewijzigd.
Re: Voorstellen: High Up! White
Welkom leuke Up!
Weer een oud lupoclub lid erbij
Weer een oud lupoclub lid erbij
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Voorstellen: High Up! White 75PK
Meer meer meer foto's!
Welkom hier! Veel plezier!
Welkom hier! Veel plezier!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Forum eindbaas
Heb hier nog 1 fototje van het interieur, we moeten binnenkort nog even wat fatsoenlijke foto's maken
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dikke auto hoor! Wat voor velgen lagen er onder de Arosa?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Forum eindbaas
Danku! onder de Arosa lagen OZ Turbo's 15 inch 7,5J met 165/50/15 banden
Ook gekocht als opknapset, en zelf opnieuw opgemaakt
Ook gekocht als opknapset, en zelf opnieuw opgemaakt
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Schitterend setje! Heb je die nog?
-
- Forum eindbaas
Was een super mooie set idd!
Nee die zijn samen met de auto verkocht
Nee die zijn samen met de auto verkocht
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Daar was ik al bang voor.
Welkom. Mooie leeftijd en beroep. Echt een beroep waarbij je van je werk je hobby kan maken en omgekeerd. En je kunt nog eens goedkoop rijden ook.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
-
- Forum eindbaas
Als ik zelf mijn auto niet kon onderhouden had er geen GTI voor de deur gestaan, dan is dat allemaal echt niet te betalen..
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Valt toch nog wel mee?
-
- Forum eindbaas
Ik schrik nog steeds dagelijks van de bedragen die ik voorbij zie komen die mensen moeten betalen voor bijv een onderhoudsbeurt.
Als je het zelf doet, met onderdelen voor de inkoopsprijs, ben je vaak 3 a 4 x zo goedkoop uit, dan als je het laat doen..
Als je het zelf doet, met onderdelen voor de inkoopsprijs, ben je vaak 3 a 4 x zo goedkoop uit, dan als je het laat doen..
dennuus1 schreef:Ik schrik nog steeds dagelijks van de bedragen die ik voorbij zie komen die mensen moeten betalen voor bijv een onderhoudsbeurt.
iemand moet je toch aan het werk houden?
-
- Forum eindbaas
Haha dat klopt!
Probeer er alleen mee te zeggen dat een GTI anders voor mij niet te betalen was, maar zo heeft iedereen natuurlijk z'n voordelen met zijn of haar beroep
Maar we dwalen af, hier gaat het topic niet over
Probeer er alleen mee te zeggen dat een GTI anders voor mij niet te betalen was, maar zo heeft iedereen natuurlijk z'n voordelen met zijn of haar beroep
Maar we dwalen af, hier gaat het topic niet over
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Mooi beroep heb je zeg! Ook de up zier er strak uit, veel plezier met de up ondanks dat je zelf al in een GTI rijdt
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
-
- Forum eindbaas
Velgen zijn na vele uren schuren en polijsten eindelijk klaar
Sneakpeak;
Sneakpeak;
Re: High Up! White 75PK Update; Velgen klaar
Mooie kleur!!
Komt op de foto aardig overeen met de velgen die aankomende zomer onder mijn up komen!
Komt op de foto aardig overeen met de velgen die aankomende zomer onder mijn up komen!
-
- Forum eindbaas
De kleur is een oem vw kleur; United Grey Metallic
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Meer meer meeeeer!!!!!